Wat is Nudient?

Nudient is opgestart om jou het dunste hoesje op de markt aan te bieden zonder afbreuk te doen aan bescherming of kwaliteit. We hebben een hoesje ontwikkeld die je telefoon beschermt met behoud van het esthetische gevoel. Niets anders past zo perfect rond de telefoon als Nudient, en het hoesje biedt ook een zeer comfortabele grip om vast te houden. Ter bescherming van de camera is er een millimeter hoge beschermrand.

 

Hoe lang is de levertijd?

We versturen je bestelling binnen 24 uur en vervolgens duurt dit tussen de 2-6 werkdagen, afhankelijk van de bezorgoptie. Het pakket wordt vervolgens rechtstreeks in je brievenbus afgeleverd.


Wat zijn de verzendkosten?

1,90 EUR voor levering in heel Europa. Wij verzenden het product rechtstreeks naar je brievenbus.

 

Kan ik mijn bezorging volgen?

Als je jouw bestelling niet binnen 10 werkdagen ontvangt, neem dan gerust contact op met support@nudient.zendesk.com en wij lossen het op. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail. Wij verzenden de meeste van onze bestellingen per briefpost, wat betekent dat je jouw bestelling niet kunt volgen en dat je pakket rechtstreeks in je brievenbus wordt afgeleverd.

 

Mijn bestelling is niet binnen 10 dagen gearriveerd

Onze bestellingen worden direct in je brievenbus afgeleverd, wat betekent Stap 1) Begin door ervoor te zorgen dat je adres hetzelfde is als het adres dat je bij je bestelling hebt ingevoerd. Stap 2) Staat je naam op de brievenbus en ben je geregistreerd op hetzelfde adres (mogelijk van toepassing voor sommige landen)? Als dat niet het geval is, moet je een adres invoeren dat C/O bevat, anders zullen de postdiensten je brievenbus niet vinden en kunnen wij je pakket niet verzenden. Lees meer op de website van je lokale postdienst.

 

Welke verzendbedrijven biedt Nudient aan?

We gebruiken PostNord voor alle leveringen in de Scandinavische regio en elke lokale transportprovider voor zendingen buiten de Scandinavische regio.

 

Hoe beschermt het hoesje?

In Zweden gebruiken we graag een uitdrukking genaamd "Lagom". Het kan niet op een eenvoudige manier worden gedefinieerd, maar het is niet te groot, niet te klein maar precies goed. Nudient's bescherming is precies goed. Dik genoeg om te beschermen, maar dun genoeg om niet te veel ruimte in te nemen. Het beschermt tegen krassen, vuil, kleine tikken en water. We zouden het definiëren als gewoonweg perfect, en dat is precies wat Nudient is!

 

Waar is het hoesje van gemaakt?

De buitenkant is gemaakt van polypropyleen plastic en heeft een mat oppervlak dat zorgt voor een iets betere grip.

 

Hoe kan ik het retourneren?

We accepteren graag alle retours in de originele verpakking (geopende pakketten zijn oké) zolang het binnen 30 dagen na de bestelling is. Helaas kunnen we geen retours van gebruikte screenprotectors accepteren. Als je iets wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice via support@nudient.zendesk.com.

 

Annuleer of verander een bestelling

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar onze klantenservice. Als de bestelling al is verzonden, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Meestal wordt je bestelling binnen 1-2 uur nadat je bestelling is geplaatst verzonden.

 

Welke betaalmethoden biedt Nudient aan?

Nudient biedt, behalve VISA, Mastercard en AMEX, ook Klarna en Paypal aan. We zijn ongelooflijk trots om de meest gebruikelijke betaalmethoden aan te bieden.

 

Hoe kan ik de Nudient producten beoordelen?

Na 14 dagen ontvang je een e-mail waarin je een beoordeling en een opmerking kunt opgeven.

 

Contact voor persinformatie?

Neem contact met ons op via info@nudient.com.

 

Kan ik het Nudient kantoor bezoeken?

Het zou heel leuk zijn geweest, maar we moeten hier helaas nee op zeggen. We zijn meer dan blij om tips te geven over andere leuke plaatsen om te bezoeken.