FAQ
Waar is mijn bestelling?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met een trackingnummer.
U kunt dit trackingnummer gebruiken om uw pakket op de website van de vervoerder te volgen.
Als het meer dan 10 dagen geleden is dat u uw bestelling heeft geplaatst, neem dan contact op met onze klantenservice via support@nudient.com
Ik wil een retour of omruiling doen
Vul de vereiste informatie in via de onderstaande link, en we helpen u met uw verzoek.
Als u een omruiling wilt doen, vragen we u vriendelijk om eerst het gekochte product te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
Retourportaal
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
U kunt binnen 1 uur na verzending van uw bestelling een bevestigingsmail verwachten.
Controleer uw spam- of ongewenste e-mailmap om ervoor te zorgen dat u geen belangrijke updates mist.
Ik wil een claim indienen voor een defect product
Vul de vereiste informatie in via de onderstaande link, en we helpen u met uw verzoek.
Klik hier om een claim in te dienen
Neem contact met ons op
Stuur ons een e-mail naar support@nudient.com
We beantwoorden alle vragen van klanten binnen 48 uur, van maandag tot vrijdag, tussen 09:00 en 18:00 uur CET (behalve op feestdagen).