Wat is Nudient?

Nudient is gestart om het dunste hoesje op de markt te bieden zonder afbreuk te doen aan bescherming of kwaliteit. We hebben een hoesje ontwikkeld dat je telefoon beschermt met behoud van het esthetische gevoel. Geen ander hoesje past zo perfect om je telefoon dan het Nudient hoesje. Ook is het hoesje voorzien van een zeer comfortabele grip. Ter bescherming van de camera heeft het hoesje een beschermrand van 1 mm. 

 

Hoe lang is de levertijd?

We versturen je bestelling binnen 24 uur en de levering duurt tussen de 2-6 werkdagen, afhankelijk van de bezorgoptie. Het pakket wordt rechtstreeks in je brievenbus afgeleverd.


Wat zijn de verzendkosten?

€1,90 voor levering in heel Europa. Wij verzenden het product rechtstreeks naar je brievenbus.

 

Kan ik mijn bezorging volgen?

Als je jouw bestelling niet binnen 10 werkdagen ontvangt, neem dan gerust contact op met support@nudient.zendesk.com en wij lossen het op. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail. Wij verzenden de meeste van onze bestellingen per briefpost, wat betekent dat je jouw bestelling niet kunt volgen en dat je pakket rechtstreeks in je brievenbus wordt afgeleverd.

 

Mijn bestelling is niet binnen 10 dagen gearriveerd

Onze bestellingen worden direct in je brievenbus afgeleverd, let dus op het volgende:
Stap 1) Controleer of je het juiste adres bij je bestelling hebt ingevoerd.
Stap 2) Staat je naam op de brievenbus en ben je geregistreerd op hetzelfde adres (mogelijk van toepassing voor sommige landen)? Als dat niet het geval is, moet je een adres invoeren dat C/O bevat, anders zullen de bezorgdiensten je brievenbus niet vinden en kunnen wij je pakket niet verzenden. Lees meer op de website van je lokale postdienst. 

 

Met welke bezorgdiensten werkt Nudient? 

We gebruiken PostNord voor alle leveringen binnen Scandinavië en lokale bezorgdiensten voor zendingen buiten Scandinavië.

 

Op welke manier beschermt het hoesje?

In Zweden gebruiken we graag een uitdrukking genaamd "Lagom". De betekenis hiervan is niet eenvoudig uit te leggen, maar lagom is niet te groot, niet te klein maar precies goed. Nudient's bescherming is precies goed. Dik genoeg om te beschermen, maar dun genoeg om niet te veel ruimte in te nemen. Het hoesje beschermt tegen krassen, vuil, kleine stoten en water. We zouden het definiëren als gewoonweg perfect, en dat is precies wat Nudient is!

 

Waar is het hoesje van gemaakt?

De buitenkant is gemaakt van polypropyleen plastic en heeft een mat oppervlak dat zorgt voor een iets betere grip..

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

We ontvangen graag alle retourzendingen in de originele verpakking (geopende pakketten zijn oké) zolang het binnen 30 dagen na de bestelling is. Helaas kunnen we geen retourzendingen van gebruikte screenprotectors accepteren. Als je iets wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice via support@nudient.zendesk.com. 

 

Annuleer of wijzig een bestelling

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar onze klantenservice. Als de bestelling al is verzonden, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Meestal wordt je bestelling binnen 1-2 uur nadat je bestelling is geplaatst, verzonden. 

 

Welke betaalmethoden biedt Nudient aan?

Nudient biedt, behalve VISA, Mastercard en AMEX, ook iDEAL en Paypal aan. We zijn er ongelooflijk trots op dat we de meest gebruikelijke betaalmethoden aanbieden. 

 

Hoe kan ik de Nudient producten beoordelen?

Na 14 dagen ontvang je een e-mail waarin we je vragen om een beoordeling. 

 

Contact voor persinformatie?

Neem contact met ons op via info@nudient.com.

 

Kan ik het Nudient kantoor bezoeken?

Dat zou leuk zijn, maar we moeten hier helaas nee op zeggen. We kunnen je wel tips geven over andere leuke plekken om te bezoeken.