FAQ

Product

Waar is het hoesje van gemaakt?

Superdun hoesje (V1): Het hoesje is gemaakt van polypropeen (PP) en heeft een mat oppervlak dat zorgt voor een betere grip. 


Dun hoesje (V2): Het hoesje is gemaakt van polycarbonaat (PC) en heeft een mat oppervlak dat zorgt voor een betere grip. 


Transparant hoesje: Het hoesje is gemaakt van thermoplastic polyurethaan (TPU) en heeft een meer rubberen oppervlak dan onze V1 en V2 hoesjes. 


Andere producten die hierboven niet vermeld worden, kun je vinden op de betreffende productpagina’s.

Is draadloos opladen mogelijk met dit hoesje?

Ja, draadloos opladen is mogelijk met al onze hoesjes.

Betaling

Welke betaalmethoden biedt Nudient aan?

Er zijn verschillende manieren om te betalen. Je kiest de betaalmethode die je wilt gebruiken bij het afrekenen. 


Nudient biedt de volgende betaalmethoden aan:


· Visa 

· Mastercard 

· Klarna 

· PayPal 

· ApplePay 

Is het veilig om met een kaart te betalen?

Als je met een kaart betaalt, worden je kaartgegevens rechtstreeks naar de bank gestuurd. De gegevens kunnen alleen door jouw bank worden gelezen of opgehaald. Nudient kan de kaartgegevens niet zien of opslaan en de gegevens worden gecrypteerd behandeld door onze betalingsprovider.

Bestelling en levering

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Zodra je bestelling is voltooid versturen wij een orderbevestiging naar het e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Als je binnen 24 uur na je bestelling geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice en zullen we je helpen het probleem op te lossen. 


Check voor de zekerheid ook je ongewenste e-mails (spam).

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, handelen we bestellingen altijd direct af. Het is daarom niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. 


Als er iets is misgegaan met je bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice en zullen we je zo goed mogelijk helpen!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, handelen we bestellingen altijd direct af. Het is daarom niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. 


Als er iets is misgegaan met je bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice en zullen we je zo goed mogelijk helpen!

Hoeveel kost de verzending?

Standaard verzending: €1,9 voor levering in heel Europa.(Express verzending: €6,9 voor levering in heel Europa)

Waar wordt geleverd?

Wij leveren door heel Europa. De producten worden verstuurd vanuit ons centrale magazijn in Habo in Zweden

Welke bezorgmethoden biedt Nudient aan?

Met onze standaard verzending wordt het pakket verstuurd met de volgende lokale logistieke partners in je land. 


België: Bpost 

Denemarken: Postnord 

Finland: Posti 

Frankrijk: La Poste 

Nederland: PostNL 

Noorwegen: Posten 

Zweden: Postnord 

Duitsland: Deutsche Post 

Verenigd Koninkrijk: Royal Post 

Oostenrijk: Österreichische post AG 


Het pakket wordt verstuurd naar het afleveradres dat je bij de bestelling hebt opgegeven.


(Met onze expressverzending wordt het pakket met DHL Express naar het door jou opgegeven adres gestuurd. Het is belangrijk dat het opgegeven telefoonnummer juist is, zodat we je kunnen informeren over de leverdatum) 

Hoe lang is de levertijd?

Wij streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te versturen. 


Als het product op voorraad is en geen pre-order is, versturen we het normaal binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling vanuit ons magazijn. Je krijgt een automatische bevestiging zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten. 


Daarna duurt het meestal 2-6 dagen voordat je pakket bij je wordt afgeleverd. Zorg ervoor dat je naam op de brievenbus of naast de deur duidelijk is aangegeven, zodat het pakket niet verkeerd bezorgd wordt. 


Houd er rekening mee dat de levertijd slechts een schatting is en kan veranderen. Dit kan vooral voorkomen bij aanbiedingen en tijdens feestdagen. Zowel Nudient als onze bezorgpartners hebben hier geen invloed op. 


Pakketten worden niet verstuurd in het weekend en tijdens feestdagen. 

Kan ik mijn levering volgen?

Als we je product als brief versturen, kun je het niet volgen, maar wordt het direct bij je thuis in de brievenbus geleverd. 


(Ja, dit pakket kun je volgen. Klik op de link in de leveringsbevestiging die je hebt ontvangen.) 


Neem contact met ons op als je je hoesje niet binnen 10 werkdagen hebt ontvangen, dan helpen we je het probleem op te lossen. 

Ik heb mijn pakket niet binnen 10 werkdagen ontvangen?

Onze producten worden rechtstreeks bij je thuisbezorgd. Denk daarom aan het volgende: 


Stap 1) Controleer of je het afleveradres goed hebt vermeld bij de bestelling. 


Stap 2) Sta je geregistreerd op dit adres en staat jouw naam op de brievenbus of naast de deur? Als dit niet het geval is moet je een P/A (per adres) aangeven bij je bestelling of een briefje aan de deur hangen, anders kan de postbode het goede huis niet vinden en het pakket niet afleveren. 


Als alle informatie van jouw bestelling correct is en je nog steeds binnen 10 dagen niets hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag. 

Mijn pakket is niet compleet?

Als een deel van je bestelling niet op voorraad is, kan het zijn dat we het andere product/de andere producten van je bestelling alvast hebben opgestuurd, zodat je niet hoeft te wachten. 


Als dit niet het geval is, spijt het ons zeer dat je bestelling niet compleet is! 


Controleer de bestelbevestiging om zeker te weten welk artikel ontbreekt en neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Producten in mijn pakket zijn beschadigd?

Het is belangrijk dat je als klant je producten zorgvuldig bekijkt zodra je je pakket hebt ontvangen. Als er een product in het geleverde pakket zit wat beschadigd is, neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice. Voer het bestelnummer in en voeg een foto van het beschadigde product toe. 


 Het spijt ons zeer en we proberen je zo snel en goed mogelijk te helpen! 

BTW, belastingen en douanekosten?

Onze klanten die in een EU-land wonen hoeven geen invoerbelasting of douanekosten te betalen. Deze kosten zijn inbegrepen in de uiteindelijke prijs. Klanten die buiten de EU wonen moeten mogelijk btw en douanekosten betalen. Neem contact op met onze klantenservice als je hier meer over wilt weten.

Kortingscodes?

Je kunt slechts één kortingscode per aankoop gebruiken. Kortingscodes zijn niet van toepassing op producten in de uitverkoop of promotieartikelen. 


Je kortingscode kun je eenvoudig bij de kassa invullen.

Ruilen & retour 

Welke voorwaarden gelden voor ruilen en retourneren?

Je hebt het recht producten die je rechtstreeks van onze website hebt gekocht binnen 30 dagen na ontvangst van het product te ruilen of retourneren. 


· Het product moet aan de volgende eisen voldoen: 


· In dezelfde nieuwe conditie zijn als toen het werd ontvangen. 


· Het product moet in de originele verpakking teruggestuurd worden, met intacte etiketten en beschermende stickers. 


· Het product moet teruggestuurd worden naar ons magazijn in Habo, Zweden. 


Een product kan alleen geruild worden voor een product met dezelfde of een lagere waarde. Wil je toch een duurder product, dan moet je eerst het originele product terugsturen. Wij zorgen dan voor een volledige terugbetaling van dit product. Hierna kun je, indien gewenst, een nieuwe bestelling plaatsen. 


Als je ervoor kiest je product terug te sturen, dan betalen wij dezelfde prijs terug die je betaald hebt. Heb je het product gekocht voor een promotieprijs, dan betalen wij deze lagere prijs terug. 


Producten, die je gekocht hebt bij een detailhandel, kunnen niet bij ons geruild worden of worden teruggestuurd. Neem in plaats daarvan direct contact op met de betreffende handelaar. 

Hoe kan ik een product omruilen?

Wij ruilen je producten graag om als ze in nieuwstaat zijn en teruggestuurd worden in de originele verpakking. De verpakking moet intact zijn met stickers en etiketten (de verpakking mag voorzichtig worden geopend om het product beter te bekijken). Het product moet binnen 30 dagen na het plaatsen van de bestelling geruild worden. 


Helaas kunnen wij gebruikte hoesjes en screenprotectors niet ruilen. 


Volg de onderstaande instructies als je een product wilt ruilen: 


· Leg een briefje in het pakket met je voor- en achternaam en bestelnummer. 


· Gebruik dezelfde envelop/verpakking waarin je product verstuurd werd. 


· Schrijf ”Terug naar afzender” op het pakket 


· Leg het pakket in de brievenbus of geef het af bij het postkantoor. 


Neem contact op met onze klantenservice en stel ons op de hoogte van je omruiling, zodat we je aanvraag kunnen registeren en een nieuwe bestelling voor je kunnen plaatsen. Geef aan welke producten je aan ons hebt geretourneerd en welk product je in plaats daarvan wilt bestellen. 


Zodra we je aanvraag geregistreerd hebben, kunnen we een nieuwe bestelling naar je toesturen. 


Als we het gewenste product niet op voorraad hebben, kunnen we een gelijkwaardig product aanbieden of een terugbetaling doen. 

Hoe stuur ik mijn pakket terug?

Wij bieden je natuurlijk de mogelijkheid je pakket terug te sturen, mits het product in nieuwstaat is en het zich in de originele verpakking bevindt. De verpakking moet intact zijn, inclusief stickers en etiketten (de verpakking mag voorzichtig worden geopend om het product beter te bekijken). De retourzending moet binnen 30 dagen na de bestelling plaats vinden. 


 Helaas accepteren we geen retourzendingen van gebruikte hoesjes en screenprotectors. 


 Wil je een product terugsturen, volg dan de onderstaande instructies: 


Leg een briefje in het pakket met je voor- en achternaam en het bestelnummer. 


Gebruik dezelfde envelop/verpakking waarin je bestelling verstuurd werd. 


Schrijf ”Terug naar afzender” op het pakket. 


Leg het pakket in de brievenbus of geef het af bij het postkantoor.Neem contact op met onze klantenservice en breng ons op de hoogte van je retour, zodat we je aanvraag kunnen registeren en een terugbetaling kunnen doen. Geef aan welke producten je aan ons hebt geretourneerd. 


 Zodra we je aanvraag geregistreerd hebben, kunnen we de terugbetaling doen. Je krijgt je geld terug met dezelfde betalingsmethode die bij de aankoop is gebruikt. 

Hoe werkt de terugbetaling nadat ik mijn product heb teruggestuurd?

Zodra je de klantenservice hebt geïnformeerd dat je je pakket hebt teruggestuurd, maken we een retouraanvraag. Zodra we je retour ontvangen hebben en hebben gecontroleerd of je product voldoet aan onze retourvoorwaarden, betalen we je terug. De terugbetaling wordt gedaan met dezelfde betalingsmethode die je hebt gebruikt toen je je aankoop deed. 


 Als je het product hebt teruggestuurd en de klantenservice op de hoogte hebt gesteld van je retour en zij bevestigd hebben dat ze je retour ontvangen hebben, krijg je binnen 14 dagen je geld terug. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je dan verder. 

Garantie & klachten

Garantievoorwaarden

De Nudient garantie is 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum. De garantie dekt eventuele fabricagefouten aan het product met inbegrip van pasvorm, kleefmiddelen en naden. Deze garantie dekt alleen het product zelf en geldt niet voor telefoons. 


Neem bij een garantieaanvraag contact op met ons met onze klantenservice, vul je adres en bestelnummer in en voeg een gedetailleerde beschrijving toe. Voeg er ook foto’s bij waarop het probleem goed te zien is, zodat we je aanvraag sneller kunnen beoordelen. Als je product onder onze garantie valt, dan heb je recht op een vervangend product van dezelfde waarde. 


Houd er rekening mee dat je geen vergoeding krijgt als het product niet onder de garantie valt. 

De Nudient garantie dekt niet

De garantie van Nudient dekt niet: 


· Fouten of schade veroorzaakt door oneigenlijk gebruik/onzorgvuldigheid (botsingen, deuken, breuken, op de grond gevallen producten) of ongelukken. 


· Esthetische veranderingen, defecten en schade die worden veroorzaakt door normale slijtage en veroudering (kleine krassen, slijtage, vormverandering of schilferige verf, enz.) 


· Gebruikersfouten zoals bubbels, stof en scheuren. 


· Gebreken en schade als gevolg van verlies, diefstal, brand, water, natuurrampen, extreme kou of extreme hitte. 


· Het niet naleven van het onderhoudsadvies kan de garantie ongeldig maken. 


· De garantie dekt alleen het product zelf, geen enkele telefoon valt onder de garantie. 


 Producten, die bij een detailhandel zijn gekocht, kun je niet bij ons ruilen of reclameren. Neem in plaats daarvan contact op met je handelaar voor je aanvraag. 

Hoe stuur ik een klacht?

Lees eerst onze garantievoorwaarden om zeker te weten of je product onder onze garantie valt. Als je van mening bent dat je product onder onze garantie valt en je hierover wilt klagen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen je helpen. 


Geef de volgende informatie bij je klachtaanvraag: 


· Voor- en achternaam 

· Bestelnummer en beschrijving van het product 

· Uitleg van de fout 

· Foto van de fout 


Producten, die bij een detailhandel zijn gekocht, kun je niet bij ons ruilen of erover klagen. Neem in plaats daarvan contact op met je handelaar voor je aanvraag. 

Overige

Hoe kan ik een hoesje beoordelen?

Na 14 dagen ontvang je een e-mail waar je cijfers en een mening kunt geven.

Contact voor een persaanvraag?

Neem contact met ons op via info@nudient.com.

Kan ik het Nudient kantoor bezoeken?

Dat zou leuk zijn, maar helaas moeten we daarop nee zeggen. We kunnen je wel tips geven over andere interessante plekken die het waard zijn om te bezoeken.

Verzenden jullie internationaal?

Ja, wij verzenden wereldwijd, met uitzondering van de landen hieronder, waar we helaas niet naar toe kunnen verzenden: 


Bulgarije 

Ivoorkust 

Libanon 

Litouwen 

Macedonië 

Nigeria 

Pakistan 

Oekraïne 


Als je verzendalternatieven en een geschatte levertijd voor een bepaald land wilt vinden, vul dan je adres en je postcode in onder het kopje ’verzendgegevens’ bij het invullen van je bestelling.